مداحان

 

نشست صمیمی مداحان بسیجی استان اصفهان با آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجم شهریور همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(ع) برگزار می‌شود.

مجید صابری، مسئول بسیج مداحان استان اصفهان ، گفت: نشست صمیمی مداحان بسیجی استان اصفهان با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ،امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری با هدف بهره گیری از وجود وی در خصوص هدایت نیروهای این سازمان درجهت اعتلای این هنر اسلامی و معرفی بیشتر و بهتر فرهنگ اهل بیت (ع) و استفاده بجا از فرهنگ مداحی ،شامگاه پنجم شهریور ماه هزمان با شب میلاد حضرت معصومه (ع)در بیت ایشان برگزار می شود.

وی افزود:در عرصه فرهنگ وظیفه ای که بر عهده مداحان است استفاده از منبر مدح اهلبیت (ع) است و باید اعتراف کنیم درباره فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فروع دین کم کار کرده ایم و هرجا کم گذاشته ایم باید با کار بیشتر جبران کنیم.

صابری با بیان اینکه یکی از خطرهای عرصه فرهنگ آسیب­های شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی است تصریح کرد: مقابله و برخورد سلبی جواب نمی دهد و امروز یکی از راهکارهای تولید علم استفاده از فضای مجازی است، بهترین کاری که باید انجام دهیم آموزش استفاده صحیح از این ابزارها است.

مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب ­الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در مقوله فرهنگ بسیج مداحان هم با تولید اشعار خوب برای مداحان می تواند اثرگذار باشد و هم محتوای خوب در برنامه ها و مجالس و در اوج روضه یک نکته تربیتی و فرهنگی و یک امر به معروف و نهی از منکر اثر بیشتری دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
اگه خدا قبول کنه مداح!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی